ایران خودرو درباره فروش دعوت نامه های جعلی به متقاضیان هشدار می دهد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، ایران خودرو اعلام کرده است که این روزها شاهد جعل دعوت نامه از سوی افراد و وسوسه متقاضیان و مشتریان خودرو با تبلیغ فروش حواله در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی و پس از تماس با متقاضیان هستیم. ، برخلاف قوانین ایران خودرو و با ترفندهای مختلف ، سعی در کلاهبرداری و فروش دعوت نامه های جعلی و انتقال حواله یا دعوتنامه جعلی به خریدار از طریق دفاتر اسناد رسمی کشور و دریافت مبالغ مورد توافق و سپس فرار دارند. هنگام مراجعه و پیگیری خریدار دعوتنامه به شرکت ایران خودرو ، متأسفانه جعل دعوتنامه مشخص شده و خریدار متضرر می شود.

ایران خودرو تاکید کرده است که کلیه اطلاعات مربوط به قراردادهای منعقده بین مشتریان و شرکت ایران خودرو بر اساس خط قرارداد خاص در نمایه مالک اصلی خودرو (صاحب دعوتنامه) از طریق وب سایت رسمی این شرکت قابل پیگیری است. و در صورت امکان صلح و انتقال امتیازات. در بخشنامه مجاز ، این اقدام فقط از طریق نمایندگی مجاز محل ثبت نام و پس از ثبت همزمان در نمایندگی و دفتر اسناد رسمی و انتقال این امتیاز با اعطای وکالت در دفاتر اسناد رسمی رسمی امکان پذیر است. کشور ، بدون هماهنگی با نمایندگی و ثبت نام در سیستم فروش شرکت ایران خودرو غیرقانونی است و این شرکت هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد و عواقب انجام آن به عهده طرفین معامله است.

ایران خودرو مطابق مصوبات کمیته خودرو ، در کلیه بخشنامه های اعلام شده در قالب طرح های فروش فوق العاده ، پیش فروش و مشارکت در تولید ، موضوع ممنوعیت فروش ، انتقال خودرو (حتی به عنوان وکیل) یا انتقال امتیازهای قرعه کشی انتخاب شده تا پایان آن. (به مدت یک سال) ذکر شده است و کلیه شرایط و محدودیت های اعلام شده برای مشتریان ایران خودرو در وب سایت رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir قابل مشاهده است.

انتقال برخی از وسایل نقلیه مربوط به تعهدات قبلی که دارای شرایط آرامش هستند نیز تنها از طریق نمایندگی های مجاز محل ثبت نام امکان پذیر است.

223223