فرمانده نیروی دریایی: محصولات جدید سایپا می توانند با محصولات خودروسازان خارجی رقابت کنند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز ، دریادار حسین خانزادی در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خطوط تولید این گروه خودروسازی با اشاره به اینکه صنعت خودرو نسبت به گذشته دچار تغییرات گسترده و عمیقی شده است ، اظهار کرد: خودروسازی گروه با تلاش مهندسان محلی ، سایپا به طراحی و تولید خودروهای جدید پی برده و توانسته شعار انقلاب را بر اساس خودکفایی و استقلال پیاده کند.

وی ادامه داد: روند توسعه ای که در مجموعه سایپا اتفاق افتاده بسیار ارزشمند است زیرا جوانان این کشور با وجود سخت ترین مشکلات و تحریم ها توانستند پیشرفت و فناوری را در صنعت خودرو به ارمغان بیاورند و البته فناوری را بومی کنند. در خودروهای تولیدی ” برو داخل.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مهندسان گروه خودروسازی سایپا از اشتیاق و انگیزه بالایی در طراحی خودروهای جدید و به روز برخوردار هستند ، تصریح کرد: کیفیت خودروها و رضایت مردم از خرید خودروهای داخلی

وی با بیان اینکه محصولات سایپا می توانند نیازهای داخلی را برآورده کنند ، گفت: با توجه به نظم حاکم در روند تحقیق و توسعه ، پیشرفت های حاصل شده و مدیریت جسورانه و خلاقانه ، به زودی می توانیم شاهد ورود خودروهای جدید و تمام ایرانی سایپا به تو بازار ؛ خودروهایی که می توانند با خودروهای خارجی رقابت کنند

ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی / نفوذ فناوری در محصولات سایپا بهبود یافته است / محصولات جدید سایپا می توانند با محصولات خودروسازان خارجی رقابت کنند

خانزادی تصریح کرد: با توجه به توان مهندسی که در مجتمع خودروسازی سایپا وجود دارد ، می توان با همکاری مشترک به دستاوردهای خوبی در زمینه خودرو و نیروی دریایی دست یافت ، بنابراین امیدوارم با همکاری دوجانبه بتوان پروژه های عمرانی را تعریف و عملیاتی کرد. کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش از ظرفیت مهندسی بالایی برخوردار است که در هم افزایی با سایپا ، هر دو بخش می توانند نتایج خوبی در زمینه توسعه محصول کسب کنند ؛ این را می توان فوراً در موضوعات “مجرد” دنبال کرد.

وی با بیان اینکه سایپا از نظر توسعه فکری و صنعتی پتانسیل خوبی دارد که باید از آن استفاده کرد ، گفت: قابل پیش بینی است که مجموعه سایپا به زودی در تولید خودروهای جدید و به روز به جایگاه خوبی برسد و بتوان در این بخش جهش داشته باشند.

۳۲۲۳۲۲۵