رئیس پلیس راهور: ما حکم ممنوعیت سفر داریم ، ماشین ها را پس می دهیم



سردار سید کمال هادیان فر ، رئیس پلیس راهور ناجا – که در حال حاضر در جاده چالوس به منظور نظارت بر عملکرد ممنوعیت تردد در جاده ها حضور دارد – آخرین وضعیت تردد در جاده ها و اعمال ممنوعیت کرونا را توضیح داد: طبق مصوبات سازمان ملی ستاد مرکزی کرونا ، در حال حاضر 359 شهر وجود دارد ، شهر قرمز است و 59 شهر در تاج نارنجی قرار دارند و امیدواریم با اقدامات برنامه ریزی شده ، تعداد شهرهای قرمز کاهش یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تصریح کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تمام نقاط خروجی و ورودی بین استان ها مستقر هستند و اجازه خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی را نمی دهند؛ افسران نیروی انتظامی و واحد امداد نیز در کنار افسران پلیس راهور مستقر هستند و در توسعه نظم اجتماعی و ترافیکی کوشا هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: در برخی مناطق دیشب قبل از 24 ساعت و در برخی دیگر از مناطق بامداد شاهد افزایش 3 تا 4 درصدی تردد بودیم اما در حال حاضر ترافیک سنگین هیچ جا گزارش نمی شود ، و اگر توقفی در نقاط ورود و خروج وجود داشته باشد ، به دلیل تصور شهروندان است که آنها فکر می کنند راه باز می شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ممنوعیت تردد در این مدت با اجرای محدودیت های ترافیکی در گذشته متفاوت است ، تصریح کرد: رانندگان مستقر در پشت دروازه های ورودی و خروجی باید بدانند که راه مسدود است و پلیس از ادامه سفر آنها جلوگیری می کند. آهسته زیرا فرمان اخیر اعلام شده به پلیس منع آمد و شد است. قبلاً محدودیت تردد وجود داشت که اخطار شفاهی و در نهایت جریمه بود ، اما اکنون ممنوعیت سفر اعمال شده است و قطعاً رانندگان اجازه ادامه سفر نخواهند داشت.

سردار هادیان فر با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی نیز با یک سوم ظرفیت خود مسافران را جابجا می کند ، به معدود رانندگانی که قصد سفر دارند توصیه کرد از مسیر بازگردند زیرا پلیس به آنها اجازه ادامه سفر نمی دهد.

وی با قدردانی از تلاش ها و همکاری افسران پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت مردم از مصوبات ستاد ملی کرونا و افسران پلیس ، اظهار داشت که طرح ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها از ساعت 10 در حال اجرا است. بعدازظهر تا 3 صبح

وی در پاسخ به س anotherال دیگری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس گفت: محور تهران-چالوس به دلیل انجام عملیات عمرانی از ساعت 8 صبح و ورودی همت به چالوس از ساعت 8 صبح بسته و ممنوعیت تردد در جاده ها بسته شده است. از ساعت 12 امروز اعمال شده است.

47231