مایکروسافت بی‌سروصدا به آپدیت نرم‌افزار قدیمی Paint ادامه می‌دهد


برای امتحان کردن اسلایدر جدید کافی‌ است هرکدام از ابزارهای مداد، قلم‌مو یا پاک‌کن را انتخاب کنید تا اسلایدر تنظیم اندازه در سمت چپ بوم ظاهر شود. سپس می‌توانید با کلیک کردن و کشیدن روی اسلایدر، اندازه‌های مختلف را مشاهده و انتخاب کنید.

علاوه‌بر‌ این، گزینه‌ی جدیدی برای پس‌زمینه‌ در پنل لایه‌ها (Layers) کاربران را قادر می‌سازد تا رنگ پس‌زمینه‌ی بوم خود را شخصی‌سازی کنند؛ اکنون می‌توان برای دستیابی به شفافیت یا Transparency کامل، پس‌زمینه را به‌طور کلی مخفی کرد.

برای استفاده از ویژگی ذکرشده، باید پنل لایه‌ها را باز و روی کاشی Background در پایین کلیک کنید. هم‌چنین می‌توان از کلید‌های میانبر Ctrl + Shift + B استفاده کرد؛ این کار، پنجره‌ی انتخاب رنگ را باز می‌کند که در آن می‌توانید هر رنگی را به عنوان پس‌زمینه تنظیم کنید.

می‌توانید از گزینه‌ی Hide Background برای شفاف کردن کامل پس‌زمینه استفاده کنید یا از میانبر Ctrl + Shift + H برای نمایش یا پنهان‌کردن سریع پس‌زمینه بهره بگیرید.

در نهایت، روشی جدید برای کپی‌کردن با عنوان Copy Visible Layers به پینت افزوده شده است؛ به لطف این قابلیت، می‌توان تمامی محتوای قابل‌مشاهده در سراسر لایه‌ها را کپی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید