وزارت کشور: مجوز تردد برای خودروهای شخصی صادر نمی شود



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، بابک دین پرست ، دبیر پایگاه ضد عملیات کرونا با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور به استانداران سراسر کشور مبنی بر استفاده از همه امکانات و ظرفیت های استانی برای اجرای برنامه طرح تعطیلی در هفته ستاد ملی مدیریت کرونا ، اظهار شد: عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور و فرمانده پایگاه عملیات ضد فساد کرونا در مدیریت و کنترل موج پنجم بیماری کرونر قلب.

با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم فعال سازی کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری های کرونا به منظور حفظ امنیت روانی جامعه و جلوگیری از التهاب افکار عمومی در شرایط بحرانی کنونی کشور ؛ وی گفت: ایجاد همدلی ، همگرایی و آگاهی در بین هموطنان عزیز در فرایند مدیریت و اطلاع رسانی بیماریهای کرونر قلب یک ضرورت جدی است و شوراهای اطلاع رسانی در همه استانها باید نقش فعالتر و مسئولانه تری در مدیریت اطلاعات بیماریهای کرونر قلب ایفا کنند. به.

دبیر پایگاه عملیات کرونا همچنین از دستور وزیر کشور به استانداری های سراسر کشور مبنی بر حمایت کامل از نیروی انتظامی استان در ممنوعیت تردد بین استانی در شهرهای دارای ممنوعیت قرمز و نارنجی با پلاک غیر بومی خبر داد و گفت: روز یکشنبه ، صدور هرگونه مجوز تردد برای خودروهای شخصی (به استثنای مجوز پزشکی) ممنوع است و کلیه مجوزهای صادره تا پایان محدودیت باطل است.

همکاری بسیج با پلیس و ادارات راه و شهرسازی استان با پلیس برای کنترل نقاط ورود و خروج شهرها از دیگر محورهایی است که فرمانده پایگاه عملیاتی مقابله با کرونا به آن اشاره کرد. به

47231