توضیحات ایران خودرو در مورد بازگشت “هایما” به بازار



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، هایما خودرو یکی از آن خودروهایی بود که پیش از امسال به دلیل مشکلاتی با شرکای خارجی از مجموعه محصولات ایران خودرو حذف شده بود و تعهدات خود را نسبت به آن متوقف کرده بود ؛ اما با حل این مشکلات و همکاری با یک شریک خارجی ، از ابتدای امسال به چرخه تولید بازگشته است؛ تا حدی که علاوه بر به روز رسانی تعهدات قبلی و در واقع تکمیل تعهدات قبلی و ارائه آن به مشتریان ، وارد مرحله جدیدی از تولید شده و پای آن به روی برنامه های فروش فوق العاده باز شده است.

به گزارش گروه صنعتی ایران خودرو ، در بین خودروهای بیش از 500 میلیون تومان ، هایما S7 پلاس تنها خودرو در رده کیفی خودروهای چهار ستاره است.

کامران سپهری ، مدیر برند هایما S7 – ضمن اشاره به رقابت پذیری بالای این خودرو در مقایسه با محصولات مشابه در بازار ، اظهار کرد: سایر SUV های تولید داخل در این محدوده قیمتی هنوز موفق به کسب چهار ستاره کیفی نشده اند و به این ترتیب هایما S7 پلاس بالاترین کیفیت را در بین رقبا دارد.

وی افزود: پس از حضور موفق توربوشارژر هایما S7 در بازار ایران و رضایت کامل مشتری از مشخصات فنی محصول شامل پیشرانه ، موتور ، گیربکس ، ایمنی و همچنین سبک و طراحی ، گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس رویکرد بهبود و بهبود مستمر. ” محصولات همچنین تبلیغات این محصول را در دستور کار قرار دادند و مدل S7 Plus عرضه شد. تغییرات هایما S7 Plus نسبت به خودروی اصلی شامل مجموعه داشبورد جدید ، مجموعه چند رسانه ای جدید و سیستم GPS ، تابلو فرمان تهویه مطبوع ، غربال فرمان ، کنسول وسط و اهرم ترمز دستی ، جلو شامل روکش ، قاب و کلید شیشه پنجره ، صندلی جدید جلد ، آینه های جانبی ، گلگیر بیرونی و….

مدیر صنعتی با اشاره به تغییرات و پیشرفت های انجام شده در هایما S7 پلاس نسبت به نسخه S7 ، گفت: تغییرات عمده ای در فضای داخلی خودرو ایجاد شده است ؛ به گونه ای که راننده از نظر راحتی احساس راحتی بیشتری می کند. ، ارگونومی و زیبایی داشبورد و سایر تزیینات. هایما S7 پلاس دارای موتور 1.8 توربو است و قابلیت نصب موتور قوی تر در سطح 2400 سی سی با مصرف سوخت کمتر را دارد. قدرت بیشتر این موتور به دلیل قیمت است تقسیم بندی محصول ، مزیتی که می تواند هایما را از سایر خودروهای موجود در بازار متمایز کند.

سپهری با تاکید بر اینکه گیربکس اتوماتیک AT6 عملکرد بسیار خوبی با شرایط جاده ای و جوی ایران دارد و مجموعه موتور به کار رفته در هایما S7 پلاس یکی از نقاط قوت بالای این محصول است ، گفت: با توجه به توربوی این خودرو ، کالیبراسیون موتور کامل مطابق با شرایط جاده ، آب و هوا و بنزین در ایران توسط Ipco انجام می شود که باعث شده این خودرو با قابلیت اطمینان بالا و حداقل استهلاک بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی افزود: این خودرو همچنین دارای راحتی ، ایمنی و سطح بالایی از ویژگی ها مانند فرمان برقی ، صندلی برقی ، دوربین 360 درجه و سنسورهای نور و باران و .. است. همچنین تحت شبکه گسترده نمایندگی ها و پس از -خدمات فروش ایران خودرو که باعث می شود مشتریان نگران خدمات پس از فروش خودروهای خارجی ارائه شده توسط ایران خودرو نباشند.

سپهری در پایان خاطرنشان کرد: گارانتی این محصول برای نیروهای محرک پنج سال و 100 هزار کیلومتر و برای سایر قطعات خودرو سه سال و 60 هزار کیلومتر است. سهولت دسترسی به قطعات یدکی وجه تمایز این خودرو با سایر خودروهای خارجی موجود در بازار است که نگرانی مشتریان را از خرید این خودرو برطرف می کند.

223223